Tehtävä
Jos joku aihe terveyssektorilla on herkkä ja henkilökohtainen, niin se on yksityisasiakkaille myytävät hedelmöityshoidot. Tamperelainen alan uranuurtaja Ovumia teki syksyllä 2017 tärkeän yrityskaupan, kun se osti Terveystalon Fertinova-klinikat Helsingissä ja Jyväskylässä, ja tuplasi liikevaihtonsa. Mailand auttoi kaupan julkistamisessa ja Ovumian tunnettuuden kasvattamisessa vaikuttavan mediaviestinnän sekä sisällöntuotannon keinoin.
Ratkaisu
Nostimme esiin eri yliopistojen ympärillä kehittyneen, koko maan kannalta tärkeän hedelmöityshoitoalan osaamisen sekä Ovumian oman mittavan tuotekehityksen. Vaikka palvelua myydään yksityishenkilöille, medialle kuvattiin tieteellisesti ja teknologisesti kunnianhimoinen kasvuyritys. Puhemiehinä olivat Ovumian huippukoulutetut johtoryhmäläiset.
Miten onnistuimme?
Runsaan puolen vuoden aikana Ovumia Fertinova esiintyi lukuisia kertoja johtavissa valtakunnallisissa ja alueellisissa sekä ammattimedioissa. Hedelmöityshoitoalan muut toimijat aktivoivat myös sen johdosta toimintaansa, joten keskeiset mediat nostivat aiheen myös itse esiin vahvasti vuoden 2018 puolella.
Lue lisää