Sisältötyöpajasta lähtölaukaus ajatusjohtajuuteen ja sisältömarkkinointiin
Pitäisikö puhua muustakin kuin omista tuotteista ja palveluista? Päätyykö tietoa etsivä asiakas teidän vai kilpailijan verkkosisältöjen pariin? Mailandin sisältötyöpajassa putsaamme pölypallot viestinnän nurkista ja heitämme hellät hyvästit yksipuoliselle tuotetiedon tuuttaukselle.
Asiakkaat on tavoitettava jo siinä vaiheessa, kun he etsivät tietoa ja ratkaisuja kysymyksiinsä. Tämä koskee myös B2B-yrityksiä, sillä tutkimusten mukaan suurin osa B2B-päättäjistä muodostaa käsityksen palveluntarjoajasta eri digikanavien perusteella. Asiakkaat, työntekijät, sidosryhmät, media ja suuri yleisö odottavat organisaatioilta ratkaisuja ja näkemyksiä niin ilmastonmuutoksen kaltaisiin ihmiskunnan kohtalonkysymyksiin, paikallisesti kiinnostaviin puheenaiheisiin kuin kaikkeen siltä väliltä.
Sisältötyöpajamme toimii lähtölaukauksena, kun tavoitteenanne on esimerkiksi ajatusjohtajuus tai haluatte pärjätä paremmin kilpailussa asiakkaiden huomiosta. Lopputuloksena on kourallinen relevantteja teemoja sekä ideapankillisen sisältöaiheita. Suunnittelun lähtökohtana toimivat organisaation ydinviestit ja kohderyhmien profiilit.
Sisältötyöpajan hyötyjä:
- Viestinnästänne tulee vaikuttavampaa.
- Voitte paremmin vastata asiakkaidenne tiedon tarpeeseen.
- Saatte kerättyä ideoita yli organisaation rajojen.
- Ihmiset sitoutuvat organisaation viestintään ja ymmärtävät paremmin, mihin se perustuu
Miksi valita meidät?
Mailandin konsulteilla on pitkä kokemus eri toimialoilta ja laaja yleissivistys. He ymmärtävät vaativiakin erikoisaloja ja tunnistavat, minkälaisiin puheenaiheisiin ne liittyvät.
Olemme kokeneita viestinnän asiantuntijoita, jotka ymmärtävät sekä strategisen suunnittelun että käytännön toteutuksen merkityksen. Ideat ja päätökset eivät jää bulleteiksi powerpointteihin, vaan meillä on eväät pistää sisällöt töihin.