Remonttipartio: Ansaittu medianäkyvyys tuo tunnettuutta sekä yhtiölle että KVR-menetelmälle Myyntijohtaja Jaakko Hartikaisella oli haaste: 30-vuotias Remonttipartio kaipasi tunnettuuden vahvistamista. Lisäksi haluttiin erottautua putkiremonttien KVR-menetelmän ykkösosaajana pääkaupunkiseudulla. Mailand toteutti mediaviestintäprojektin.
Aulis Lundell Oy: ansaitulla medianäkyvyydellä rakennusteollisuuden puhutuimmaksi aiheeksi Kymmenet mediat, bloggarit ja viestijät nimesivät Pyörteen messujen must-kohteeksi. Viestintä teki rakentamisen kiertotaloudesta messujen ykkösteeman.
SRV: sisältömarkkinointi helpottaa toimitilakohteiden vuokraustyötä Olemme tuottaneet SRV:n asiakkuustiimin vuokraustyön tueksi sisältöjä, jotka erottavat SRV:n kilpailijoista ja profiloivat uusia vuokrattavia toimitilakohteita.