Ajankohtaista

Median kulutuksen globaali muutos heiluttaa puoluelehtiä

”Lähitulevaisuudessa puolet kuluttajista ei välitä, tuleeko viestintä hänelle mediasta, sosiaalisesta mediasta, jonkun yrityksen kanavasta vai mistä. Kunhan se vastaa hänen arvomaailmaansa.” Näin ennusti Golin-ketjun hallituksen puheenjohtaja Fred Cook viestintätoimistojen ICCO Global Summitissa Lissabonissa lokakuussa. Tämä muutos ohjaa rahavirtoja uusiin taskuihin ja kaataa lehtiä ympäri maailmaa. Suomessa pöydälle nousi puoluelehtien tila, kun Vihreät ilmoittivat ajavansa alas Vihreä Lanka […]

Mailandin Alpo Räinä ICCO Global Awards 2019 -tuomaristossa

Mailand Communications Oy:n toimitusjohtaja ja MTLViestintätoimistojen puheenjohtaja Alpo Räinä kuuluu ICCO Global Awards 2019 -kilpailun tuomaristoon. Kilpailussa jaetaan palkinnot kategorioissa Transport and Automotive, Technology, Strategy and Evaluation in a Campaign, Purpose, Public Affairs, Not-for-Profit, Media Relations, Lifestyle, Influencer Marketing, Healthcare, Financial Services, Digital and New Media, Crisis and Issues Management, Broadcast, Best cross-cultural campaign, B2B sekä houkuttelevan kuuloisessa kategoriassa Event, Launch or Stunt. Lisäksi jaetaan henkilökohtaiset palkinnot PR Leader of the Year ja Rising Star of the Year sekä maanosittain Independent Consultancy […]

Viestintä kuuluu johdon agendalle – ja paljon muidenkin

Toimeksiantoni tulevat asiakasyritysten johdolta ja asiantuntijoilta, toisinaan myös hallitukselta tai omistajilta. Kaikki heistä arvioivat viestinnän merkitystä hieman eri tavoin. Yrityksen sisällä pohditaan arvojärjestystä eli kuuluuko viestintäjohtaja tai markkinointijohtaja yrityksen johtoryhmään, tai kuka siellä näistä asioista vastaa. Asiantuntijat näkevät viestinnällä käyttöä tuotteen tai osaamisen tunnetuksi tekemisessä. Liiketoimintajohtaja miettii markkinaosuuttaan ja yrityksen vakuuttavuutta, ja haluaa edistää niitä […]
1 2 3 4