Myyntijohtaja Jaakko Hartikaisella oli haaste: 30-vuotias Remonttipartio kaipasi tunnettuuden vahvistamista. Lisäksi haluttiin erottautua putkiremonttien KVR-menetelmän ykkösosaajana pääkaupunkiseudulla. Mailand toteutti mediaviestintäprojektin.
Pracsis valittiin toteuttamaan Euroopan investointipankin tapahtumakiertuetta, jonka tavoitteena oli antaa kattavaa tietoa ELENA-ohjelmasta. Paikallisena kumppanina Mailand varmisti suunnitelmien toteutuvan käytännössä ja huomioi yksityiskohdat ennakoivasti.
Tamperelainen alan uranuurtaja Ovumia teki tärkeän yrityskaupan, kun se osti Terveystalon Fertinova-klinikat Helsingissä ja Jyväskylässä, ja tuplasi liikevaihtonsa. Mailand auttoi kaupan julkistamisessa ja Ovumian tunnettuuden kasvattamisessa vaikuttavan mediaviestinnän sekä sisällöntuotannon keinoin.
Mailandin viestintäkonsultti toimii liiton ulkoistettuna viestintäpäällikkönä omistaen työviikostaan kaksi päivää liiton viestinnän suunnitteluun ja toteuttamiseen.